Všeobecné obchodné podmienky
Platné a účinné od 18.6.2025
Vitajte v internetovom obchode www.admon.sk Prosím prečítajte si tieto Všeobecné obchodné podmienky obsahujúce Vaše práva a povinnosti pri nakupovaní v našom internetovom obchode.
1. Všeobecné ustanovenia
- Prevádzkovateľom internetového obchodu admon.sk je naša spoločnosť Admon s. r. o., so sídlom: Hradská 8518/124, 821 07 Bratislava – mestská časť Vrakuňa, IČO: 55 726 763, DIČ: 2122078926, IČ DPH: SK2122078926, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 172425/B.
- V týchto obchodných podmienkach bude spoločnosť Admon s. r. o. označovaná ako „Dodávateľ“.
- Pokiaľ tieto obchodné podmienky odkazujú na Odberateľa, máme tým na mysli Vás ako fyzickú osobu – podnikateľa alebo právnickú osobu používajúcu internetový obchod za účelom nákupu.
- Odberateľ a Dodávateľ sa budú ďalej v týchto Obchodných podmienkach označovať ako „Zmluvné strany“.
- Internetovým obchodom sa na účely týchto obchodných podmienok rozumie nami prevádzkovaný internetový obchod na doméne admon.sk.
- Tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú prílohu každej objednávky, kúpnej zmluvy, zmluvy o dielo alebo inej obdobnej zmluvy uzatvorenej medzi Odberateľom a Dodávateľom.
- Obchodné podmienky sú platné pre všetky úkony, ku ktorým dochádza medzi Zmluvnými stranami v súvislosti s dodávaním tovaru dodávateľom odberateľovi a špecifikujú práva a povinnosti účastníkov týchto právnych vzťahov. Tieto Obchodné podmienky zároveň slúžia ako interpretačné pravidlá pri výklade obsahu práv a povinností Zmluvných strán.
- Tieto obchodné podmienky sa týkajú Odberateľov v prípade, že pri uzatváraní zmluvy vystupujú voči Dodávateľovi v postavení podnikateľa.
- Internetový obchod slúži výhradne na predaj tovaru a služieb podnikateľom na účely ich podnikania. Predaj spotrebiteľom je prostredníctvom Internetového obchodu vylúčený a akákoľvek objednávka vykonaná spotrebiteľom bude automaticky považovaná za neoprávnenú, pričom Dodávateľ má právo ju kedykoľvek zrušiť.
2. Kontaktné údaje
Obchodné meno: |
Admon s. r. o. |
Sídlo: |
Hradská 8518/124, 821 07 Bratislava – mestská časť Vrakuňa |
Adresa na reklamácie: |
Hradská 8518/124, 821 07 Bratislava – mestská časť Vrakuňa |
Telefónne číslo: |
+421 904 666 004 |
E-mailová adresa: |
objednavky@admon.sk |
3. Účel a záväznosť obchodných podmienok
- Nákupom v Internetovom obchode s Odberateľ uzatvára zmluvu s Odberateľom, ktorej obsah a podmienky sa spravujú týmito obchodnými podmienkami a všeobecne záväznými právnymi predpismi, a to najmä Obchodným zákonníkom, Občianskym zákonníkom a Zákonom o elektronickom obchode.
- Pre nákup v Internetovom obchode je nevyhnutné Odberateľ chválili tieto obchodné podmienky. Schválenie prebieha v rámci nákupného procesu, vždy pred záväzným odoslaním objednávky.
- S týmito obchodnými podmienkami súvisia aj ďalšie dokumenty, ktoré upravujú práva a povinnosti ako napríklad podmienky ochrany osobných údajov a podobne. Oboznámenie sa s týmito ďalšími dokumentami a ich odsúhlasenie môže byť podmienkou uzatvorenia zmluvy.
- Pri nákupe v internetovom obchode sú pre Odberateľa záväzné obchodné podmienky v znení, v akom sú zverejnené v čase odoslania objednávky
4. Nákup prostredníctvom internetového obchodu
- Nákup na internetovom obchode môže Odberateľ zrealizovať prostredníctvom elektronického objednávkového formulára, ktorý za týmto účelom v internetovom obchode sprístupňuje Dodávateľ.
- Formulár si vyžaduje aby si Odberateľ v internetovom obchode zvolili tovar, o ktorý máte záujem a vyplnili údaje nevyhnutné pre uzatvorenie zmluvy. Odberateľ má zodpovednosť za to, že údaje vo formulári vyplnili správne a úplne.
- Vyplnený a odoslaný formulár predstavuje objednávku, resp. návrh na uzatvorenie zmluvy s Dodávateľom, ktorej predmet je definovaný obsahom objednávkového formulára a týchto obchodných podmienok.
- Objednávka sa stáva záväznou momentom keď ju Odoberateľ odošle prostredníctvom na to určeného tlačidla (spravidla označené „objednávka s povinnosťou platby“).
- Až do odoslania objednávky môže Odberateľ objednávkový formulár a obsah nákupného košíka upravovať.
- Následná zmena objednávky po jej odoslaní je možná, avšak až našom vzájomnom písomnom odsúhlasení jej zmeny.
- Dodávateľ po doručení objednávky bezodkladne potvrdíme jej doručenie.
- Zmluva s medzi Zmluvnými stranami je uzatvorená až momentom potvrdenia objednávky zo strany Dodávateľa.
- Odberateľ nie je oprávnený zrušiť odoslanú objednávku alebo bezdôvodne odstúpiť od Zmluvy.
- Dodávateľ má právo bez uvedenia dôvodu odmietnuť objednávku alebo odstúpiť od zmluvy kedykoľvek do dodania objednaného Tovaru.
5. Platobné podmienky
- Pokiaľ z obsahu Internetového obchodu nevyplýva inak, tak y predajné ceny tovaru v internetovom obchode sú v eurách a bez DPH.
- K cenám bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov.
- Splatnosť faktúr je 3 dni odo dňa jej vystavenia, ak nie je dohodnuté inak.
- V cene tovaru nie je zahrnutá cena dopravy a prípadnej dobierky, ktorá sa zobrazí až v poslednej fáze objednávky. Výsledná cena objednávky v prípade platby v hotovosti je zaokrúhľovaná podľa platnej legislatívy.
- Platbu za tovar môže Odberateľ realizovať niektorým zo spôsobov, ktorý za týmto účelom sprístupňuje Dodávateľ v rámci výberu možností platby.
- V každom prípade je Odberateľ povinný za tovar zaplatiť predtým ako Vám bude odovzdaný.
- Všetky platby bude Odberateľ vykonávať iba Dodávateľovi. Dodávateľ je oprávnený postúpiť tretím osobám alebo založiť v prospech tretích osôb akékoľvek pohľadávky, ktoré má voči Odberateľovi aj bez súhlasu Odberateľa.
- Odberateľ nie je oprávnený vykonávať zápočty vzájomných pohľadávok a záväzkov. Dodávateľ je bez písomného súhlasu Odberateľa oprávnený vykonávať zápočty vzájomných pohľadávok.
- Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania s úhradou kúpnej ceny má Dodávateľ nárok na zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5% z neuhradenej ceny za každý deň omeškania.
- Dodávateľ je oprávnený odoprieť akékoľvek plnenie pre Odberateľa pokiaľ eviduje neuhradené záväzky Odberateľa voči Dodávateľovi, a to až do ich úplného splnenia Odberateľom. Takéto odopretie plnenie nie je porušením povinností Dodávateľa voči Odberateľovi
6. Dodacie podmienky
- Tovar bude dodaný do miesta dodania podľa Objednávky, pričom pokiaľ toto nie je stanovené, tak miesto dodania je sídlo Dodávateľa alebo iné miesto určené Dodávateľom.
- Dodávateľ nie je povinný dodávať tovar mimo územia Slovenskej republiky, tieto objednávky môže odmietnuť alebo od Zmlúv na základe takýchto objednávok odstúpiť.
- Tovar bude dodaný v lehote do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy a zaplatenia kúpnej ceny. V prípade, že dodanie tovaru nebude v tejto dobe možné, môže Dodávateľ dobu dodania predlžiť o ďalších 30 dní. Odberateľ je povinný prijať dodávku tovaru aj kedykoľvek pred uplynutím lehoty dodania tovaru.
- Dodanie tovaru sa vykonáva prednostne prostredníctvom prepravcu. Dostupných prepravcov, z ktorých si môže Odberateľ zvoliť, uvádza Dodávateľ v procese objednávky tovaru.
- Cenu za prepravu ako aj iné náklady súvisiace s predmetom plnenia znáša v celom rozsahu Odberateľ. Dodávateľ je oprávnený akékoľvek takto vzniknuté náklady započítať na pohľadávky (aj nesplatné) Odberateľa, s čím odberateľ súhlasí.
- Tovar je dodaný v okamihu, keď ho prevezme Odberateľ alebo ním určená osoba.
- Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Odberateľa uhradením celej kúpnej ceny. Nebezpečenstvo náhodnej skazy tovaru, náhodného zhoršenia a straty tovaru na Vás prechádza momentom expedovania tovaru prepravcovi alebo pri osobnom prevzatí momentom jeho prevzatia.
- Pri dodaní tovaru prostredníctvom prepravcu sa budú aplikovať prepravné podmienky prepravcu týkajúce sa spôsobu doručenia balíka a jeho odovzdania.
- Odovzdanie tovaru bude podmienené preukázaním identity Odberateľa (resp. osoby konajúcej sa odberateľa) a predložením čísla objednávky.
- Pokiaľ sa má vykonať odobratie tovaru zo sídla alebo prevádzky Dodávateľa, tak tovar bude pripravený na vyzdvihnutie i najviac po dobu 5 dní.
- Spolu s tovarom budú odovzdané doklady k tovaru, vrátane faktúry.
- Odberateľ je povinný prevziať i čiastkovú dodávku plnenia (menšie množstvo), prípadne ekvivalent dohodnutého druhovo určeného plnenia.
- Dodávateľ je oprávnený postúpiť objednávky alebo jej časti na subdodávateľov alebo iné subjekty.
- V prípade neprevzatia tovaru zo strany Odberateľa včas je Odberateľ povinný zaplatiť Dodávateľovi okrem kúpnej ceny aj zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej ceny objednávky a poplatok za skladovanie tovaru 50 € za každý deň omeškania s prevzatím tovaru.
- Prevzatie plnenia je Odberateľ povinný potvrdiť Dodávateľovi v dodacom liste/výdajke. Ak Odberateľ neuvedie v dodacom liste/výdajke pri podpisovaní inak, podpísaním dodacieho listu/ výdajky odberateľ potvrdzuje, že Dodávateľ dodal plnenie podľa zmluvy a plnenie je bez zjavných vád. Akékoľvek prepravné (zasielateľské) náklady ako aj iné náklady súvisiace s predmetom plnenia vrátane reklamácií znáša v celom rozsahu Odberateľ. Dodávateľ je oprávnený akékoľvek takto vzniknuté náklady započítať na pohľadávky (aj nesplatné) odberateľa, s čím odberateľ súhlasí.
7. Vady a nároky z vád, reklamácie
- Dodávateľ dodáva tovar v dohodnutom druhu, množstve, primerane/obvykle zabalený, pripravený na prepravu a bez vád.
- Pri preberaní dodávky tovaru je odberateľ povinný skontrolovať kvantitu i kvalitu dodaného tovaru a prípadné zistené nedostatky/vady/nedorobky uviesť bezodkladne (do 2 pracovných dní) písomne Dodávateľovi a dostatočne tieto vady preukázať, inak nemusia byť Dodávateľom uznané.
- Odberateľ adresuje reklamáciu na adresu sídla Dodávateľa vždy písomne. Odberateľ je povinný v reklamácii uviesť presný popis reklamovanej vady a k reklamácii doložiť príslušný doklad o dodaní/zakúpení reklamovaného predmetu plnenia, prípadne potvrdený záručný list. Odberateľ v reklamácii určí spôsob akým požaduje vybavenie reklamácie; Odberateľ nie je dodatočne oprávnený meniť požadovaný spôsob vybavenia reklamácie bez súhlasu Dodávateľa.
- Právo zo zodpovednosti za vady tovaru nie je možné priznať, ak Odberateľ nepodal Dodávateľovi správu o vadách tovaru bez zbytočného odkladu, po tom čo sa odberateľ o nich dozvedel, alebo mohol dozvedieť, alebo po tom, čo odberateľ vykonal alebo mal vykonať prehliadku tovaru, ktorú je povinný vykonať pri prevzatí dodávaného tovaru. Právo zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) dodaného tovaru nie je možné uplatniť a zodpovednosť Dodávateľa sa nevzťahuje na nesprávne použitý tovar a na tovar poškodený nesprávnym zaobchádzaním.
- Dodávateľ je oprávnený vybaviť reklamáciu aj iným spôsobom ako požaduje Odberateľ.
- Dodávateľ neposkytuje žiadne záruky za akosť tovaru.
8. Ukončenie zmluvného vzťahu
- Zmluvné strany môžu Zmluvu ukončiť dohodou.
- Odberateľ môže Zmluvu ukončiť výpoveďou alebo odstúpením iba v prípadoch stanovených kogentnými ustanovení Obchodného a Občianskeho zákonníka, týmto Zmluvné strany vylučujú aplikáciu dispozitívnych ustanovení umožňujúcich Odberateľovi ukončiť Zmluvu výpoveďou alebo odstúpením.
- Dodávateľ môže Zmluvu ukončiť výpoveďou alebo odstúpením okrem prípadov stanovených ustanoveniami všeobecne záväzných predpisov (dispozitívnych alebo kogentných) aj keď tak stanovujú tieto obchodné podmienky, a tiež v prípade kedy je Odberateľ v omeškaní s plnením akejkoľvek povinnosti o viac ako 10 dní.
9. Ochrana osobných údajov
- Podmienky spracúvania osobných údajov sú v osobitnom dokumente uverejnenom na webovom sídle Dodávateľa. Tieto sú neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok
- Pravidlách o ochrane osobných údajov sú súčasťou týchto obchodných podmienok.
10. Záverečné ustanovenie
- Práva a povinnosti medzi Zmluvnými stranami sa riadia týmito obchodnými podmienkami a právnym poriadkom Slovenskej republiky
- Spory medzi Zmluvnými stranami je oprávnený riešiť a rozhodovať Všeobecný súd Slovenskej republiky
- Znenie týchto obchodných podmienok je vyhotovene a záväzné v slovenskom jazyku.
- Strany sa dohodli, že budú komunikovať v Slovenskom jazyku.
- Zmluvné strany sa zaväzujú všetky obdržané dôverné informácie o Dodávateľovi zachovať v tajnosti a to počas neobmedzenej doby. Toto platí hlavne pre všetky informácie, ktoré sú deklarované ako dôverné alebo informácie, ktoré sú poznateľne obchodným tajomstvom. Dodávateľ je oprávnený zverejniť skutočnosť o spolupráci s Odberateľom a propagovať ju. Odberateľ týmto udeľuje súhlas na použitie obchodného mena, výrobnej značky alebo ostatných ochranných označení Odberateľa na tento účel.
- V prípade ak sa stane niektoré ustanovenie týchto obchodných podmienok neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, zostávajú ostatné ustanovenia týchto obchodných podmienok nedotknuté takýmto neplatným, neúčinným alebo nevykonateľným ustanovením. Ak nastane situácia podľa predchádzajúcej vety nahradíme takéto neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné ustanovenie novým platným, účinným a vykonateľným ustanovením, tak aby bol zachovaný účel sledovaný dotknutím ustanovením obchodných podmienok.
- Účinnosťou a platnosťou týchto obchodných podmienok sa rušia všetky doteraz platné a účinné obchodné podmienky týkajúce sa nákupu na našom internetovom obchode.
- Zaslaním objednávky Odberateľ potvrdzuje, že ste si tieto obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
- Dodávateľ má právo na jednostrannú zmenu týchto obchodných podmienok, zmena je účinná momentom zverejnenia podmienok na stránke internetového obchodu.
- Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť odo dňa 28.7. 2025.